close

最近夜深的時候都會聽這首 我的晚安曲
And I wonder are you out there
Are you out doing the same thing
What I'd give to have you closer
For you I would give anything
do ever think about ever think about me
因為你我曾哭過 因為想念你我曾試著怨恨過
Do you ever think about ever think about me

M.I.B是除了BLOCK.B以外我第二喜歡的嘻哈團體


你怎可以離開我而沒有眼淚
 

arrow
arrow
    文章標籤
    BLOCK.B M.I.B
    全站熱搜

    溫蒂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()